Logi sisse Facebooki, ID-kaardi või Mobiil-ID'ga, et postitada Arenguidee saiti

  • Sisene Facebookiga
  • Sisene ID-kaardiga
  • Sisene Mobiil-ID-ga
  • Tasustatav reklaamkiri ja küsitlusuuring

    FED OÜ on loonud prototüübi tasemel veebilehe https://www.turu-uuring.ee, mille andmebaas sisaldab eri omadustega inimesi, kellele tehtava reklaami või küsitlusuuringu eest tuleb tellijal raha maksta.
    Tänase (22.02.2015) seisuga on kuue kuu jooksul
    • eelregistreerunud 7017 eraisikut,
    • eelregistreerunud 199 ettevõtet,
    • andmed digiallkirjastanud 1100 eraisikut,
    • saadud ca 600 Facebooki meeldimist, millest 594 meeldimist ja 34 jagamist on vanal http aadressil.

    Tänapäeva ettevõtja probleemid

    Sihtrühma määratlematus
    Kui ettevõtjatelt küsida, keda nad oma klientideks soovivad või kes on nende teenuse või toote tarbijad, siis tihtipeale vastatakse: "Firmaomanikud, koduomanikud, kodus olevad emad". Nimetatud sihtrühmad on liiga üldised, ettevõtjad ei suuda nende kõigi vajadustest aru saada ega nende jaoks piisavalt olulisi väärtusi luua – saamata jääb suur osa tulust.

    Reklaamiraha suunatakse bänneritesse
    Tänapäeva ülikiire tempoga internetikeskkonnas on kõige olulisem silmapaistvus. Miks on siis nii paljud inimesed endiselt bänneritele truuks jäänud? Kas mäletate viimast bännerit, mida Te tõepoolest tähele panite?

    Kas Te klikkisite sellel bänneril? Mida sellega reklaamiti? Tõsi on see, et bännerid jäävad tavaliselt tähelepanuta, sest me oleme nende nägemisega sedavõrd harjunud, lisaks on nende sihtrühm tihtipeale kehvasti määratud. Bänneripimedus töötab ettevõtja vastu ja kulutab tema reklaamieelarvet, andes tulemuseks vaid murdosa sellest, mida oodatakse.

    Reklaamiraha suunatakse ebaefektiivsesse e-maili turundusse
    Meiliturunduse suurim probleem on huvipuudus – kui ettevõtja tahab, et tema e-kirju avataks ja ta saaks soovitud klikid, peab ta oma kampaania suunama inimestele, kes on tema potentsiaalsed kliendid.

    Puudub tagasiside, et vajadusel parandada toodete/teenuste kvaliteeti
    Telefoniintervjuud, e-postiga saadetavad küsimustikud ja internetiuuringud võimaldavad ettevõtjail esitada küsimusi ja saada ka vastuseid, kuid neil meetodeil on üks ühine probleem: inimestel puudub motivatsioon kulutada küsimustele vastamiseks oma aega ja anda ausaid vastuseid.

    Kindlasti poolt sest oma kogemusest tean et enamus reklaame oma meililt kustutan ma ilma lugemata ära kuna ei huvitu nendest valdkondadest.

    Soovin edu! Igasugu spämmi on nii palju, samas kui tahad saada vajalikku reklaami, pole seda kusagilt võtta.

    Hea ettevõtmine. Toetan!

    Toetan oma häälega!

    Lisa pooltargument

    Kuna siin pole täpselt kirjeldatud, kuidas asi töötab ning ka tekstis antud veebileht pole kättesaadav, siis jääb asja mõte pisut arusaamatuks...

    Lisa vastuargument